Izvor: Capital.ba, 24.Sep.2024, 09:06
KIA kažnjena zbog prevare kupaca
ZAGREB – Hrvatski državni inspektorat kazniće novčano KMAG, zastupnika KIA za Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, BiH, jer je oštetio nekoliko stotina kupaca.
FOTO: Pixabay
KMAG je oštetio kupce jer im je navodio da im je servisni interval svakih 15.000 kilometara, a ne kako to u servisnim knjigama piše, i kako je u Evropskoj uniji, svakih 30.000 km, zbog čega nekoliko desetaka kupaca KIA EV 6 elektro automobila u Hrvatskoj ne može koristiti uslugu KIA Charge.
Nedavno je Škoda zbog sličnog problema u Njemačkoj morala vratiti novac svim kupcima kojima...
Pogledaj vesti o: Skoda
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.