TikTok oglasi dolaze u Hrvatsku

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2024, 17:24

TikTok oglasi dolaze u Hrvatsku

Ova vest će neminovno uzburkati more među hrvatskim korisnicima, posebno onima koji TikTok koriste za promociju poslovanja. Ako ste jedan od njih, važno je da razumete kako ova promena može uticati na vaše poslovanje.

TikTok je društvena mreža za deljenje kratkih video zapisa koja je eksplodirala u popularnosti poslednjih godina. Platforma je poznata po svojoj sposobnosti da kreira viralni sadržaj u rekordnom vremenu. Korisnici snimaju i dele video zapise koji traju od 15 sekundi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << do 3 minuta, često praćene muzikom ili zvučnim efektima. TikTok algoritam igra ključnu ulogu u njegovoj popularnosti, jer preporučuje video zapise na osnovu interakcija korisnika, kao što su pregledi, lajkovi i deljenja.

TikTokov algoritam, poznat po svojoj nepredvidivosti, često je bio mač sa dve oštrice za korisnike. S jedne strane, mogao je da vam donese neverovatnu vidljivost preko noći, ali s druge strane, mogao je da vas ignoriše uprkos kvalitetu vašeg sadržaja. Algoritam koristi mašinsko učenje za analizu korisničkih preferencija i prikaz sadržaja koji će najverovatnije privući njihovu pažnju. Sa uvođenjem oglasa, ovo se menja. Korisnici će sada imati veću kontrolu nad tim ko, kada i kako se njihov sadržaj prikazuje, smanjujući zavisnost od algoritma.

TikTokov algoritam je neverovatno sofisticiran, ali često nepredvidiv“, kaže Dragana Pehar iz Pehar Marketinga. „Uvođenje oglasa će korisnicima dati veću kontrolu i omogućiti im da preciznije dođu do ciljne publike.“

Uspeh TikToka leži u njegovoj jedinstvenoj kombinaciji algoritama, interaktivnosti i zabavnog sadržaja. Korisnici kreiraju video zapise pomoću jednostavnih alata za uređivanje, koristeći filtere, efekte i muziku iz obimne biblioteke. TikTok takođe podstiče korisnike da učestvuju u izazovima i trendovima, dodatno povećavajući angažovanje.

Uvođenje oglasa na TikTok donosi novu dinamiku platformi. Do sada su korisnici mogli organski da pridobiju pažnju kroz kreativne video snimke. Sada, uz oglašavanje, kompanije će moći da plate za prikazivanje svojih video snimaka određenim ciljnim grupama, smanjujući zavisnost od nepredvidivog algoritma. Oglašivači će imati mogućnost da precizno ciljaju publiku na osnovu demografije, interesovanja i ponašanja.

Međutim, to ne znači da možete zanemariti kreativnost. Dosadne reklame neće privući pažnju i mogu dovesti do finansijskih gubitaka. Zbog toga je neophodna saradnja sa stručnjacima za digitalni marketing.

Oglašavanje na TikTok-u otvara vrata novim mogućnostima, ali zahteva visok nivo kreativnosti i razumevanja platforme“, dodaje Pehar.

Digitalna agencija Pehar Marketing među prvima u Hrvatskoj nudi usluge oglašavanja na TikToku. Sa svojim stručnim timom, koji je već duboko uronjen u TikTok kulturu, korisnici mogu lako da prilagode svoje strategije i iskoriste ovu promenu. Bolja vidljivost, kreativan pristup, stručna podrška i povećan promet samo su neke od prednosti saradnje sa agencijom.

Nova digitalna revolucija je pred vratima. Pitanje je da li ćete je dočekati spremno ili ćete svoj deo torte prepustiti konkurenciji? Prijave za TikTok listu čekanja za oglašavanje su sada otvorene.

Pratite nas za dalje informacije i budite među prvima koji će zajahati ovaj talas promena. Stižu TikTok oglasi – da li ste spremni za revoluciju?

Više informacija na tiktokmarketing.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.