Samsung u saradnji sa kompanijama Disney i Pixar promoviše novu liniju Bespoke AI veš mašina u novom videu za kampanju u iščekivanju premijere filma „U mojoj glavi 2“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Jun.2024, 15:06

Samsung u saradnji sa kompanijama Disney i Pixar promoviše novu liniju Bespoke AI veš mašina u novom videu za kampanju u iščekivanju premijere filma „U mojoj glavi 2“

U novom videu za kampanju koji je premijerno prikazan 28. maja Samsung predstavlja kako nova linija Bespoke AI veš mašina eliminiše frustracije u obavljanju svakodnevnog kućnog posla. Napravljen je u saradnji sa kompanijama Disney i Pixar i prikazuje likove iz filma „U mojoj glavi 2“ koji u bioskopima počinje da se prikazuje 14. juna.(1)

Video za kampanju pruža šaljiv pogled na emocionalnu buru koja može da se izbegne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ako se izabere nova linija Samsung BESPOKE AI veš mašina sa funkcijama kao što je AI EcoBubble™.(2) U filmu se pojavljuju nove emocije – Anksioznost, Stid, Dosada i Zavist – kad glavna junakinja napuni 13 godina i počne da se suočava sa novim izazovima.

Nova linija Bespoke AI mašina za pranje od Samsung koristi našu inovativnu tehnologiju SpaceMax™, koja omogućava veći kapacitet punjenja sa ogromnih 11 kg u standardnom kućištu dubine od 600 mm. Ovo će svakako zvučati ohrabrujuće za zauzete domaćinstva sa decom, posebno za one koji su posebno aktivni van kuće i akumuliraju više veša za pranje od proseka!

Tokom AI Wash ciklusa, pametni algoritmi analiziraju svaku tkaninu i prilagođavaju ciklus pranja kako bi postigli najbolje rezultate sa minimalnom potrošnjom energije i vode. Bez obzira da li perete osetljive tkanine ili teške materijale, ove pametne mašine za pranje će se prilagoditi vašim potrebama i dati izvanredne rezultate svaki put.

„Saradnja sa filmom „U mojoj glavi 2“ u produkciji kompanija Disney i Pixar je predstavljala pravo osveženje jer smo mogli da smislimo nove načine da ispričamo priču. Nastavićemo da predstavljamo prednosti nove Bespoke AI linije veš mašina koje korisnicima pomažu da vode računa o različitim emocijama“, izjavila je Džini Jang, potpredsednica kompanije Samsung Electronics.

U okviru saradnje sa filmom „U mojoj glavi 2“ kompanija Disney i Pixar će takođe biti prikazane zabavne scene u vodećim svetskim prodavnicama.

U iščekivanju svetske premijere filma „U mojoj glavi 2“ u bioskopima 14. juna, video za kampanju se može pogledati na Samsung Jutjub, Instagram, Tiktok i Fejsbuk kanalima.

Animirani film „U mojoj glavi 2“ u produkciji kompanija Disney i Pixar se vraća u um novopečene tinejdžerke Rajli u trenutku kada glavna komanda iznenada počne da se ruši da bi napravila mesta za nešto potpuno neočekivano: nove emocije. Radost, Tuga, Bes, Strah i Gađenje, koje dugo vode uspešnu operaciju na svim nivoima, ne znaju šta da misle kada se pojave Anksioznost, Zavist, Dosada i Stid. Glasove su pozajmili Ejmi Peler, Maja Houk, Kensington Tolman, Lajza Lapira, Toni Hejl, Luis Blek, Filis Smit, Ajo Edebiri, Lilimar, Grejs Lu, Sumeja Nuridin-Grin, Adel Egzarhopulos, Dajana Lejn, Kajl Maklohlan, Pol Volter Hauzer i Ivet Nikol Braun. Režiju potpisuje Kelsi Men, producent je Mark Nilsen, a izvršni producenti Pit Dokter, Džonas Rivera i Den Skenlon. Scenaristi su Meg Lefov i Dejv Holstajn po priči Mena i Lefove. Muziku je komponovala Andrea Decmen, a film dolazi u bioskope 14. juna 2024. godine.

O  Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung nadahnjuje svet i oblikuje budućnost transformirajućim idejama i tehnologijama. Kompanija redefiniše svet televizora, pametnih telefona, nosivih uređaja, tableta, kućnih uređaja, mrežnih sustema i memorije, LSI sistema, livenih i LED rešenja te pruža potpuno povezano iskustvo kroz svoj SmartThings ekosistem i otvorenu saradnju sa partnerima. Za najnovije vesti posetite Samsung Newsroom na adresi news.samsung.com.

1 Datum premijere filma „U mojoj glavi 2“ može da zavisi od zemlje.

2 AI Ecobubble™ se aktivira samo kada su odabrani određeni programi pranja, uključujući Pamuk, Sintetiku i AI Wash s opterećenjem manjim od 2 kg

3 Dostupno na Android i iOS uređajima. Neophodni su Wi-Fi veza i Samsung nalog.

4 Na osnovu naših sopstvenih testova koje je verifikovao KATRI (Južnokorejski Institut za testiranje odeće). Može da zavisi od stvarnog načina korišćenja.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Samsung kampanja prikazuje likove iz filma „U mojoj glavi 2“

Izvor: Domino Magazin, 07.Jun.2024

Bavljenje prljavim vešom može da bude previše zahtevno – pomislite samo na razdvajanje boja i odeće dece i odraslih, čitanje i tumačenje etiketa i biranje različitih deterdženata i omekšivača – i zato kod mnogih od nas izaziva frustraciju. U novom videu za kampanju koji je premijerno prikazan...

Nastavak na Domino Magazin...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.