
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 30.Nov.2024, 19:45
Amerikanci su na "crni petak" potrošili oko 11 milijardi dolara na onlajn kupovine
Amerikanci su ove godine na "crni petak" potrošili oko 11 milijardi dolara na onlajn kupovine, što je više za 10,2 odsto u odnosu na prošlu godinu, pokazuju podaci kompanije Adob Analitiks.
Kompanija navodi da su Amerikanci na "crni petak" najviše onlajn kupovali šminku, proizvode za negu kože i kose, kao i blutut zvučnike i mašine za espreso.
Prodaja igračaka preko interneta povećana je za 622 odsto u poređenju sa prosečnom dnevnom prodajom u oktobru, dok >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << je prodaja nakita povećana za 561 odsto, a kućne tehnike za 476 odsto u odnosu na oktobar, ističe se u saopštenju, prenela je televizija Ej-Bi-Si.
Kupci u SAD su 2023. godine potrošili 9,8 milijardi dolara na kupovine onlajn na "crni petak", a godinu dana ranije 9,1 milijardu dolara.
Crni petak, dan nakon praznika Dana zahvalnosti u SAD, označava zvanični početak praznične sezone kupovine za trgovce na malo kada oni nude velike popuste.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Na crni petak povećana onlajn kupovina: Amerikanci potrošili 10,8 milijardi dolara
Izvor: Danas, 30.Nov.2024
Amerikanci su na crni petak onlajn, preko svojih mobilnih telefona i računara, kupili proizvode u iznosu od 10,8 milijardi dolara, navodi se u ažužiranim podacima "Adobe analitike", prenosi Rojters.