Izvor: Blic, 24.Apr.2025, 16:27

VIRALNI SNIMCI kruže svetom: Kineski influenseri ruše cene luksuznih brendova! "Birkinku" od 38.000 dolara napravio za 250

Globalno tržište luksuzne mode, procenjeno na čak 400 milijardi dolara, uzdrmano je gotovo preko noći – a za to je zaslužna ne kriza, već TikTok-style pokret iz Kine. Prema izveštajima sa društvenih mreža, prodaja najvećih luksuznih brendova poput Louis Vuittona, Guccija, Hermèsa i Chanela beleži ozbiljan pad, naročito u Kini, jednom od ključnih tržišta za ovu industriju.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.